czwartek, 8 stycznia 2015

Dzień drugi [Opis dnia] [...]

Dzień drugi: Opis dnia
Już drugi dzień jestem na tym blogu i piszę właśnie kolejny post..
Dziś dzień był dla mnie w miarę udany.
Udało mi się zrobić pare rzeczy które miałem zrobić.
- pouczyć się
- zrobić zadania które musiałem zrobić do szkoły
- uśmiechnąć
- pobiegać
- posłuchać muzyki
- dobrze napisać zadania na dodatkowej Przyrodzie.
Teraz gdy to piszę mam nadzieję, że kolejne dni będą podobne do dzisiejszego,
albo nawet lepszę.
Trzeba być optymistą i korzystać z życia i z tego co daje nam życie.
"Nie rezygnuj z marzeń, to że coś nie dzieje się teraz nie znaczy, ze to nigdy nie nastapi."
-Świetnie opisuje nasze życie bo gdyby nie mieliśmy marzeń to nasze życie było by nudne.
-Pokazuje emocje płynące w nas.
Ten cytat dedykuję osobą które wiedzą o mnie więcej niż Ja sam:
"YOU KNOW MY NAME, NOT MY STORY." - Znasz moje imię, nie historię.
Więc zanim coś powiesz komuś o mnie coś co nie jest prawdą to najpierw się mnie zapytaj czy to co się dowiedziałeś/łaś jest PRAWDĄ !
[...] Ciąg dalszy jutro. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz