piątek, 9 stycznia 2015

Dzień trzeci - mój kolejny dzień i krótki opis mojej miłosnej opowieści

Właśnie piszę trzeci post na tym blogu.
Teraz słucham muzyki i mam dobry humor.
W szkole coraz lepiej mi idzie.
Teraz jedyne co muszę zrobić to zapytać się pewnej osoby o bycie ze sobą :) .
muszę zawalczyć o tą pewną osobą, nie wiem czy to będzie łatwe czy trudne ale musze. 
Boję się że nie odwzajemni mojego uczucia.
Ale trzeba być opytymistą i iść do przodu.
"Nawet jesli wszyscy juz w Ciebie zwatpili, pokaz ze sie mylili." - bardzo dobrze opisuje moje poprzednie zdanie.
"Stawiam nowy most kiedy chce pokonac rzeke." - Jeśli obrałem jakiś cel/cele to muszę je spełnić i się nie poddawać bo jeżeli się poddam pokaże że jestem słaby. (nie jestem słaby, ale jeśli pokaże że coś mi nie wyjdzie to będzie obgadywanie i wgl..)
"Czasami musisz byc smialy, aby podbic swiat." - Jeżeli tego nie ma to wątpię w to że można o coś walczyć/podbijać. NIGDY SIE NIE PODDAWAJ BO POKAZUJESZ SWOJĄ SŁABOŚĆ!!.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz