środa, 7 stycznia 2015

Początek mojej historii na blogu/pamiętniku

Szara codzienność,
Jak co dzień staje z łóżka, idę przemyć twarz,umyć zęby.
Robię sobie śniadanie do szkoły.
Ubieram się, zabieram swój telefon i wychodzę.
W szkole siedzę i oczekuję na dzwonek kończący ostatnią lekcje.
Czy lubią mnie w szkole?
Dużo osób mnie nienawidzi , ale znajdują się takie osoby co mnie lubią.
Wszystkie osoby które mnie nienawidzą zawsze wiedzą o mnie wszystko.
Wiedzą to czego ja niewiem. Dziwne nie? 
Cieszę się że wogóle mam takie osoby co mnie lubią i chociaż trochę mnie rozumieją.
Za miesiąc i siedem dni będę mieć 17 lat. Jestem samotnym chłopakiem.
Poszukuję drugiej połówki którą pokocham i będę z nią szczęśliwy.
Szukam takiej osoby która nie patrzy na wygląd i na to czy jestem biedny czy bogaty.
Ja patrze na wnętrze człowieka a nie wygląd. 
Opiszę się w kilku zdaniach:
Jestem kochającą osobą z uczuciami. 
Jak każdy mam swoje wady jak i zalety.
Nie jestem idealny, nikt nie jest.
Nie przejmuję się tym co ludzie o mnie wygadują.
Jestem sobą a nie kimś kim nie jestem.
[...]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz