niedziela, 25 stycznia 2015

Lekkie zaniedbanie.

Witajcie po trochę dłuższej przerwie..
No wiem lekko zaniedbałem Bloga ale od teraz postaram pisać na nim częściej.
No więc tak trochę się pozmieniało  moim życiu..
Znalazłem dziewczynę którą kocham , jestem z nią 8 dni ,
Jestem z nią szczęsliwy , nawet bardzo :)
Jak nigdy .. :*
W szkole wyszło na to że nie mam zagrożeń a miałem 4 zagrożenia ale udało się wyjść z nich,
i rozpoczynam nowy dział czyli  drugi semestr który napewno lepiej mi pójdzie niż ten pierwszy.
Jeszcze cały drugi semestr i nowa szkoła.. nowe wyzwania... nowi znajomi, nowe obowiązki.
Duże jeszcze przedemną.
Bardzo się cieszę że mam dziewczynę , że się kochamy i jesteśmy ze sobą *-* no i przyjaciela z dawnych lat, który mieszka na Szobierkach.
Jutro napiszę więcej ;*
Pozdrowienia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz