wtorek, 13 stycznia 2015

Piszę ten post na waszą prośbę//EgzaminPróbny

Pare osób mnie poprosiło o to żebym napisał coś na blogu bo lubią go czytać więc pisze teraz :) .
Jutro egzaminy i przez kolejne dwa dni (Jutro czyli Środa, Czwartek,Piątek)
Musze wytrzymać przez te dni.
Każdy musi wytrzymać a ja wiem że dacie radę. 
Niby to są próbne Egzaminy ale jak wielu innych 3-klasistów napewno się stresuję.
Trzeba wytrzymać i przetrwać.
Im bardziej sie potykasz tym wiecej podziwu wzbudzisz zdobywajac cel. - Napiszesz źle Egzamin próbny
nie przejmuj się tym, jeżeli się podniesiesz to na Egzaminie Głównym dasz sobie radę napiszesz go lepiej niż ten próbny , ale musisz mieć motywacje i chęci.
Pamiętaj że  jeśli chcesz się dostać do lepszej szkoły to musisz go dobrze napisać, powyżej swoich
"Trzeba miec wytrwalosc i wiare w siebie. Trzeba wierzyc, ze czlowiek jest do czegos zdolny i osiagnac to za wszelka cene..."
możliwości. Każdego cieszy jak coś mu wyjdzie w szkole czy w życiu. :)
---------------------------
 Egzamin egzaminem...
Z racji tego że zauważyłem że paru osobą podoba się mój blog i lubią go czytać
(Bardzo się cieszę że chociaż niektórym podoba się ten Blog i moje wpisy :)
To co wy mi piszecie i mówicie w szkole o tym blogu to motywuje do napisania kolejnego wpisu/postu.
Bardzo wam dziękuje i pozdrawiam :)
Hejtów się nie boję i je przyjmuje .
Hejty nie przeszkodzą mi w tym żeby pisać tego Bloga.
[...]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz